کاش میدادید به کسی که وارد بود براتون اسمبل کنه . احتمال میدم یک مشکل در اسمبل باشه
ایشون تو اسمبل سیستم وارد هستن
همونطوری که عرض کردم قبل اینکه واتر کولر رو نصب کنیم هیچ مشکلی نبود و خیلی عالی بالا اومد
منتظر واتر کولر بودم که همین دیروز از تهران رسید
و فقط جاش رو با فن استوک عوض کردیم

یه مشکل دیگه هم خوردیم که بعد نصب واتر کولر گرافیک تو اسلت اول نمیشه نصب کنیم آخه واتر جلوش رو گرفته
هیچ جایی هم نداره ما یکم اونطرف تر ببندیمش
مگر اینکه کیس سوراخ بشه و پیچها اونطرف تر بسته بشه

هر راهی بود رو امتحان کردیم ولی حدود دو سانت واتر روی اسلت رو میگیره